doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.

člen
doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Email:
Telefon: +420 389 032 706

Pracoviště
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, Katedra obchodu a cestovního ruchu

Funkce na pracovišti 
odborný asistent

Profesní činnost

Docent Pícha se ve své profesi zaměřuje především na obchod a marketing potravin, spotřební a nákupní chování, na lokální produkci v kontextu regionálního rozvoje a na družstevní formy podnikání.
 

Vybrané publikace
 
DOLEŽALOVÁ, Hana, Kamil PÍCHA, et al. Změny ve struktuře regionální zemědělské bioprodukce (Jihočeský kraj). Journal of Central European Agriculture, 2014, 15.3: 335-353.
 
NAVRÁTIL, Josef a Kamil PÍCHA. Factors influencing the imposition of a charge on the entrance to the interpretive trails in the large protected areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2013, 61.4: 1041-1049.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports, 2013, 21.1: 25-40.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. Comparison of attractiveness of tourist sites for ecotourism and mass tourism: The case of waters in mountainous protected areas. Tourismos: an International Multidisciplinary Journal of Tourism, 2013, 8.1.
 
PÍCHA, Kamil. Společenská odpovědnost podniku v aktuálních trendech a souvislostech. Alfa Nakladatelství, 2012.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Jana NAVRÁTILOVÁ. Satisfaction with visit to tourism attractions. Turizam: znanstveno-stručni časopis, 2012, 60.4: 411-430.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Stanislav MARTINÁT. Spatial differentiation of the interpretive nature trails in the large-area protected natural territories. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis Facultas Rerum Naturalium, Geographica, 2012, 43.2: 101-115.
 
Pedagogická činnost
 
  •     Základy obchodu
  •     Sociální ekonomika
  •     Obchod s potravinářskými produkty
  •     Obchodní jednání
  •     Management prodeje
Odborné zaměření
 
  • aspekty nákupního a spotřebního chování
  • potravinářský marketing
  • aspekty chování účastníků cestovního ruchu
  • dodavatelsko-odběratelské vztahy v sektoru potravin
  • kulturní specifika obchodní činnosti a marketingu
  • obchodní činnost, aspekty nákupu a prodeje
  • environmentální aspekty, udržitelnost a společenská odpovědnost
Vědeckovýzkumná činnost
 
  • Determinanty trhu bioprodukce (Jihočeský kraj), spoluřešitel
  • Faktory vztahu návštěvníků k prostředí atraktivit ve zranitelných oblastech, spoluřešitel
srpen
Po Út St Čt So Ne
123
45678910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
2025
Newsletter