doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.

členka
doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
Email:

Expertní činnost

V rámci expertní činnosti se zabývala zpracováním strategií a podobných dokumentů ve společnosti CzechIt – Institute for Strategic Studies on Tourism o. p. s., kde mimo jiné vedla i zpracování marketingové strategie České republiky na zahraničním trhu. Svoji funkci v dozorčí radě CzechIt ukončila k 1. 9. 2014.

Vybrané publikace

PALATKOVÁ, Monika a Jitka ZICHOVÁ. Ekonomika turismu: turismus České republiky: vymezení a fungování trhu turismu, přístupy k hodnocení významu a vlivu turismu, konkurenceschopnost destinací turismu, produkt a partnerství v turismu. 2., aktualiz a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014, 262 s. ISBN 978-80-247-3643-3.

PALATKOVÁ, Monika. Mezinárodní turismus: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, změny mezinárodního turismu v důsledku globálních změn, evropská integrace a mezinárodní turismus. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014, 251 s. ISBN 978-80-247-4862-7.

PALATKOVÁ, Monika. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, c2013, 217 s. ISBN 978-80-247-3751-5.

PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.

PALATKOVÁ, Monika a Jitka ZICHOVÁ. Ekonomika turismu: turismus České republiky: vymezení a fungování trhu turismu, přístupy k hodnocení významu a vlivu turismu, charakteristika turismu České republiky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011, 205 s. ISBN 9788024737485.

PALATKOVÁ, Monika. Mezinárodní cestovní ruch: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, význam turismu v mezinárodních ekonomických vztazích, evropská integrace a mezinárodní turismus. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011, 221 s. ISBN 978-80-247-3750-8.

PALATKOVÁ, Monika. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Vysoká škola obchodní v Praze, 2010, 1 CD-ROM. ISBN 978-80-86841-22-9.

PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.

 

Vzdělání a akademická kvalifikace

Monika Palatková vystudovala Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní ekonomické vztahy a cestovní ruch na Vysoké škole ekonomické v Praze (1993). V rámci postgraduálního studia absolvovala část studia na Universität St. Gallen ve Švýcarsku (1996).

Přehled zaměstnání

Od roku 1996 pracovala v České centrále cestovního ruchu (CzechTourism), kde se zabývala marketingovými průzkumy zaměřenými zejména na zkoumání zahraniční poptávky po destinaci Česká republika. Od roku 1998 působila na pozici ředitelky marketingu a zastupovala CzechTourism v sekci Evropské komise turismu zaměřené na marketingový výzkum a plánování. V letech 1999-2003 působila v cestovní kanceláři Fischer, nejprve jako manažerka produktu pro domácí a příjezdový turismus a poté jako manažerka pro prodej a marketing v oblasti domácího a příjezdového turismu. Od ledna 2015 působí jako generální ředitelka CzechTourism.

Pedagogická činnost

V současné době se věnuje přednáškové a konzultační činnosti v oblasti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání (od roku 2004 na Vysoké škole obchodní v Praze). Je autorkou několika publikací zaměřených na ekonomiku turismu, mezinárodní turismus a marketingový management destinací. 

Další aktivity

Od roku 1998 je členkou prestižní Mezinárodní organizace odborníků v oblasti turismu AIEST.

srpen
Po Út St Čt So Ne
123
45678910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
2025
Newsletter